Dziś jest: 08/19/2018 imieniny obchodzą:

Archiwum 2014/2015

Wyjazd edukacyjny do Parku Nauki i Ewolucji Człowieka w Krasiejowie

krasiejow 1
kra4
kra3
kra2

25 lutego uczniowie klasy I, V i VI w ramach projektu Fascynujący Świat Nauki i Technologii mieli okazję uczestniczyć w wyjeździe edukacyjnym do Parku Nauki i Ewolucji Człowieka w Krasiejowie przybliżającym im wiedzę na temat ewolucji człowieka. To miejsce pozwoliło uczniom poznać naszych przodków i nasze pradzieje wykorzystując najnowsze cyfrowe urządzenia. W czasie zwiedzania uczniowie samodzielnie mogli uruchamiać wiele prezentacji multimedialnych. Poznawanie tajemnic naszego życia podzielone było na trzy etapy.

W ramach pierwszego etapu uczniowie stali się Temponautami – podróżnikami w czasie. Mogli poznać etapy ewolucji człowieka jako uczestnicy ekspedycji naukowej, która ma poznać przeszłość gatunku ludzkiego.

Drugi etap to zdobywanie wiedzy na temat prac pozwalających na dokonywanie cennych odkryć naukowych dotyczących skamieniałości. Uczniowie mogli zapoznać się z wieloma eksponatami pochodzącymi z terenów Polski jak również innych zakątków świata.

Etap trzeci to odkrywanie tajemnic głębin morskich i poznawanie prehistorycznych olbrzymów zamieszkujących oceany.

Projekty EU